شرایط گارانتی:

مشتری گرامی ضمن تشکر از حسن انتخاب شما ، خواهشمند است شرایط  گارانتی را به دقت مطالعه نمایید .

    • دستگاههایی مشمول ضمانت هستند که دارای کارت گارانتی شرکت رایانت باشند همچنین کارت گارنتی کالا در سایت رایانت  ثبت شده باشد.
    • بخش فنی در قبال اطلاعات موجود برروی دستگاه تعهدی ندارد .
    • وظیفه حفظ و نگهداری بسته بندی کالا ، کارت ضمانت و متعلقات بر عهده مشتری می باشد.
    • تشخیص ضمانت و یا خارج از ضمانت بودن ( دارا بودن شرایط گارانتی ) کالا فقط بر عهده کارشناسان شرکت می باشد.
    • چنانچه پس از بررسی و تست فنی توسط کارشناسان این شرکت، دستگاه خارج از شرایط گارانتی رایانت تشخیص داده شود، کارت گارانتی و هولوگرام کالا ابطال و از چرخه گارانتی خارج شده و به صاحب آن عودت داده خواهد شد.
    •  خدمات گارانتی شامل تعویض ، تعمیر ، سرویس کالا ، برطرف کردن اشکالات سخت افزاری دستگاه و ارائه خدمات رایگان جهت تعویض قطعات می باشد.
    • کالاهای آماده تحویل در صورت درخواست در حضور مشتری تست خواهد شد.
    • در صورت تعویض دستگاه با کالای جدید ( همان مدل یا مدل مشابه ) الباقی مدت زمان ضمانت بر روی کارت گارانتی درج خواهد شد.
    • در صورتی که شخص خریدار گارانتی برنز یا نقره ای شرکت رایانت را خریداری کرده باشد هزینه ارسال و دریافت کالا از مرکز خدمات گارانتی ، بر عهده صاحب کالا می باشد.
    • با توجه به رشد و توسعه سریع قطعات رایانه ای، در صورت موجود نبودن مدل اصلی دستگاه ، مدلهای جایگزین با احتساب اختلاف قیمت روز ارائه می گردند.


موارد ابطال گارانتی:

  • کالا هایی که کارت ضمانتنامه ی آن ها مخدوش یا گم شده باشد فاقد اعتبار بوده و بخش گارانتی از دریافت این گونه کالاها معذور می باشد.
  • پایان مدت ضمانتنامه ، صدمات فیزیکی شامل شکستگی، ترک خوردگی ، عیوب ظاهری که در اثر ضربه، آتش یا حرارت دیدگی بیش از حد، مواد شیمیایی، نفوذ مایعات، رطوبت  و استفاده ناصحیح از محصول، استفاده از لوازم جانبی غیر استاندارد، استفاده از آداپتورهای متفرقه و دستکاری توسط افراد غیر مجاز یا مراکز غیر از مرکز خدمات پس از فروش اعلام شده ، موجب ابطال ضمانت می گردد.
  • عدم تطابق مشخصات کالا با کارت گارانتی و اطلاعات درج شده در مرکز خدمات گارانتی موجب ابطال گارانتی خواهد بود.
  • گارانتی تعمیر یا تعویض مانیتور با توجه به شرایط استاندارد بوده و وجود 1 تا 5 پیکسل سوخته جزء تعهدات گارانتی نمی باشد.

موارد ضروری گارانتی:

  • در هنگام مراجعه به مرکز خدمات گارانتی به همراه داشتن کارت گارانتی و کارت ملی (خریدار) الزامی می باشد.
  • خرید اشتراک گارانتی تنها زمانی ممکن است که زمان گارانتی کالا منقضی ، یا رو به اتمام باشد در غیر این صورت گارانتی قبلی حذف و گارانتی جدید بر روی کالا اعمال می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *