شرایط گارانتی:
مشتری گرامی ضمن تشکر از حسن انتخاب شما ، خواهشمند است شرایط گارانتی را به دقت مطالعه نمایید .
دستگاههایی مشمول ضمانت هستند که دارای کارت گارانتی شرکت رایانت باشند همچنین کارت گارنتی کالا در سایت رایانت ثبت شده باشد.
بخش فنی در قبال اطلاعات موجود برروی دستگاه تعهدی ندارد .
وظیفه حفظ و نگهداری بسته بندی کالا ، کارت ضمانت و متعلقات بر عهده مشتری می باشد.
تشخیص ضمانت و یا خارج از ضمانت بودن ( دارا بودن شرایط گارانتی ) کالا فقط بر عهده کارشناسان شرکت می باشد.
چنانچه پس از بررسی و تست فنی توسط کارشناسان این شرکت، دستگاه خارج از شرایط گارانتی رایانت تشخیص داده شود، کارت گارانتی و هولوگرام کالا ابطال و از چرخه گارانتی خارج شده و به صاحب آن عودت داده خواهد شد.
خدمات گارانتی شامل تعویض ، تعمیر ، سرویس کالا ، برطرف کردن اشکالات سخت افزاری دستگاه و ارائه خدمات رایگان جهت تعویض قطعات می باشد.
کالاهای آماده تحویل در صورت درخواست در حضور مشتری تست خواهد شد.
در صورت تعویض دستگاه با کالای جدید ( همان مدل یا مدل مشابه ) الباقی مدت زمان ضمانت بر روی کارت گارانتی درج خواهد شد.
در صورتی که شخص خریدار گارانتی برنز یا نقره ای شرکت رایانت را خریداری کرده باشد هزینه ارسال و دریافت کالا از مرکز خدمات گارانتی ، بر عهده صاحب کالا می باشد.
با توجه به رشد و توسعه سریع قطعات رایانه ای، در صورت موجود نبودن مدل اصلی دستگاه ، مدلهای جایگزین با احتساب اختلاف قیمت روز ارائه می گردند.
موارد ابطال گارانتی:
کالا هایی که کارت ضمانتنامه ی آن ها مخدوش یا گم شده باشد فاقد اعتبار بوده و بخش گارانتی از دریافت این گونه کالاها معذور می باشد.
پایان مدت ضمانتنامه ، صدمات فیزیکی شامل شکستگی، ترک خوردگی ، عیوب ظاهری که در اثر ضربه، آتش یا حرارت دیدگی بیش از حد، مواد شیمیایی، نفوذ مایعات، رطوبت و استفاده ناصحیح از محصول، استفاده از لوازم جانبی غیر استاندارد، استفاده از آداپتورهای متفرقه و دستکاری توسط افراد غیر مجاز یا مراکز غیر از مرکز خدمات پس از فروش اعلام شده ، موجب ابطال ضمانت می گردد.
عدم تطابق مشخصات کالا با کارت گارانتی و اطلاعات درج شده در مرکز خدمات گارانتی موجب ابطال گارانتی خواهد بود.
گارانتی تعمیر یا تعویض مانیتور با توجه به شرایط استاندارد بوده و وجود 1 تا 5 پیکسل سوخته جزء تعهدات گارانتی نمی باشد.
موارد ضروری گارانتی:
در هنگام مراجعه به مرکز خدمات گارانتی به همراه داشتن کارت گارانتی و کارت ملی (خریدار) الزامی می باشد.
خرید اشتراک گارانتی تنها زمانی ممکن است که زمان گارانتی کالا منقضی ، یا رو به اتمام باشد در غیر این صورت گارانتی قبلی حذف و گارانتی جدید بر روی کالا اعمال می شود.