پرسش های اطلاعاتی

سوالات متداول

در صقحه ی اصلی سایت با انتخاب گرینه ی استعلام گارانتی و وارد کردن شماره سریال درج شده در قسمت سریال گارانتی می توانید از تاریخ گارانتی محصول خود اطلاغ پیدا کنید.

بله. بعد از تمام شدن مدت زمان گارانتی خود میتوانید با مراجعه به سایت رایانت و خرید اشتراک گارانتی مد نظر خود نسبت به تمدید گارانتی اقدام نمایید.

شرکت رایانت با عرضه ی مستقیم کالا های خود از خارج از کشور و حذف واسطه باعث کاهش قیمت در محصولات خود می شود همچنین با تست و گارانتی  معتبر محصولات خود به کاربر این اطمینان را می دهد که محصول خزیداری شده فاقد هر گونه عیب و خرابی می باشد.

تیم رایانت این امکان راه فراهم کرده است که متقاضیان به صورت حضوری و غیر حضوری بتوانند از خریذ محصولات و گارانتی محصولات بهره ببرند
برای خرید حضوری می توان با مراجعه به مجتمع کامپیوتری رایانت واقع در شهر شهرضا – چهار راه صاحب الزمان ، ابتدای خیابان صاحب الزمان محصول خود را خریداری نمایید.

برای خرید غیر حضوری از طریق فروشگاه نئووایز محصول مورد نظر خود را خریداری کنید.

اگر کالای شما جز دسته کالاهایی در زمینه ی رایانه باشد میتوان با مراجعه به سایت و حرید اشتراگ گارانتی مد نظر خود از خدمات گارانتی شرکت رایانت بهره مند شوید.

برای اطلاع بیشتر در مورد خدمات این شرکت با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید.

اطلاعات درباره ما

برای هر گونه سوال با ما تماس بگیرید